Voetbalquiz: een feest om niet te vergeten!

11 maart, 2019

De vierde editie van de Argon Rabobank Voetbalquiz gaat de boeken in als weer een enorm geslaagd feest. Onder leiding van de zeer enthousiaste presentatoren Theo Leliveld en Marije Klaassen, die wederom een set van 60 pittige vragen hadden samengesteld, gingen de 73 koppels de strijd aan met elkaar. De vragen vroegen weer veel van de kennis en het improvisatievermogen van de koppels, de quizmasters hadden er weer veel werk van gemaakt.

In een van de pauzes en na de afsluiting kreeg feestzanger Peter Memphis weer de gelegenheid om het dak van onze kantine af te blazen, de foto’s en filmpjes spreken boekdelen voor wat betreft de unieke sfeer.

De einduitslag is via deze link te bekijken, maar uiteraard is ook hier de nodige aandacht voor de prijswinnaars:
Winnaar van de Rode Kaart – Gele Kaart spelronde was Dennis van Stein, hij wist na 9 vragen de gehele kantine weg te spelen! De winnaar van de uniekste/ludiekste koppelnaam is het koppel met de naam: “Meedoen is belangrijker dan winnen maar van huis weg zijn is het belangrijkst” van Jetse de Vries en Rene Legters.

Dan de Top 3 van de einduitslag: Dennis van Stein en Dion Persoon hebben met 51 punten (van de maximaal te behalen aantal van 60 punten) deze vierde editie van de Voetbalquiz gewonnen.
De heren van de 2de plaats te weten Coen van Haastrecht en Lesley Groenen zaten met 50 punten echt in de slipstream en de mannen van het onderste trede van het erepodium zijn Frank Timmer en Kevin de Kok met 49 punten. Zij kregen de prijs nadat zij bij de benaderingsvraag dichter in de buurt kwamen dan Ryan van de Logt en Niels Oliemans die ook 49 punten hebben behaald.
De Rode Lantaarn (en de 2 daaraan verbonden boeken) was met 0 punten dit jaar voor Tim Vianen en Tim Grooten, die de sterke indruk achter lieten dat ze echt vol voor deze mooie prijs aan het spelen waren.

Natuurlijk grote dank aan alle vrijwilligers die er voor gezorgd hebben dat deze avond  tot in de puntjes verzorgd werd. Zonder deze vrijwilligers ontstaan er geen feesten zoals deze en de zoveel andere activiteiten bij SV Argon.

Last but not least, dank aan de sponsors: Rabobank Rijn en Veenstromen, FC Utrecht, Bowling Mijdrecht, Tuincentrum Rijdes en Footgolf Nederland.

De eerste foto's staan elders op de site, als er nog mensen zijn met mooie foto's, mail ze dan even naar voetbalquiz@svargon.nl

Tot volgend jaar!